Өнгөрсөн онд хамгийн их ашиг орлого олсон гоо сайхны брэндээр дуучин Рианнагийнe “Fenty”-г “Statista” цахим хуудас нэрлэсэн байна. Fenty Beauty-ийн анхны бүтээгдэхүүнүүд 2017 оны 9-р сарын 8-нд худалдаанд гарсан. Тэр үед тэрээр 29 настай байсан. Өмнө нь тэрээр MAC Cosmetics-тэй хамтран ажиллаж, мөн Parlux Ltd-ээр дамжуулан 10 үнэртэн гаргасан ч Fenty Beauty нь түүний анхны соло гоо сайхны брэнд байсан юм. Тэгвэл “Fenty” брэндийн ашиг өнгөрсөн онд 602.4 сая ам.доллар байжээ.
Хамгийн өндөр ашиг орлого олсон брэндийн жагсаалтын хоёрдугаар байранд Энэтхэгийн жүжигчин, дуучин, найруулагч Приянка Чопра Жонасын үс арчилгааны “Anomaly” брэнд оров. Тус брэндийн ашиг орлого 2023 онд 542.7 сая ам.доллар байжээ.
Жагсаалтын гуравдугаарт Кайли Женнерийн “Kylie Cosmetics” брэнд 380.4 сая ам.долларын орлогоор оров. Кайли 2015 онд өөрийн брэндээ үүсгэн байгуулж байжээ. Өөрийн дуртай нүүр будалтын бүтээгдэхүүнүүдийг шүтэн бишрэгчддээ санал болгохын тулд Кайли гоо сайхны бүтээгдэхүүнийг бүтээсэн. Женнер болон түүний гэр бүлийн гишүүд ихэвчлэн Кайли гоо сайхны бүтээгдэхүүний загвар өмсөгчөөр ажилладаг.
Дөрөвдүгээр байранд дуучин Ариана Грандын “R.E.M Beauty” брэнд 88.7 сая ам.долларын орлогоороо орж байна. “R.E.M Beauty” брэнд 2021 оны 11-р сарын 12-нд үүсгэн байгуулагдсан бөгөөд харгислалгүй, веган нийгмийг онцолдог. Компанийн нэрийг Грандегийн 2018 онд гаргасан "R.E.M." дуунуудаас санаа авсан байна. Худалдаанд гаргасны дараа 2022 оны 3-р сарын байдлаар тэдний гоо сайхны олон бүтээгдэхүүн Ulta Beauty дэлгүүрүүдээр тараагдсан. Forbes мэдээлснээр R.E.M. Гоо сайхан нь хэрэглэгчдийн эрэлт ихтэй байсан тул Ulta-ийн нийт ашгийг өсгөсөн брэндүүдийн нэг байсан хэмээжээ.
Дуучин Селена Гомезын “Rare Beauty” брэнд жагсаалтын тавдугаарт оржээ. Тус брэндийн 2023 оны орлого 75.7 сая ам.доллар хүрсэн байна. Одоогийн үнэлгээ нь 2024 оны байдлаар 2 тэрбум гаруй доллар байна. Энэ брэнд нь Sephora дахь хамгийн их борлуулалттай брэндүүдийн нэг юм. Энэхүү брэнд нь түүний гурав дахь студийн цомог болох Rare (2020)-аас санаа авчээ.
Сэтгэгдэл үлдээх